Post Napisane: 2008-01-04, 21:58 Upload: 0.00 MB

Pochwalony :)

Kilka podstawowych informacji na dzien dobry a w chwili obecnej dobry wieczor :)
Imie: Natalia, Natala, nie Natalka (!)
Data urodzenia: 30.11.1991 r.
Data imienin:01.12 to tak gdyby ktos chcial mi zyczenia zlozyc :twisted:
Znak zodiaku: Strzelec
Wzrost: 179 cm
Kolor wlosow: blond
Kolor oczu: braz
Muzyka: Trance, glownie Vocal, chociaz po EOYC moze i cos mocniejszego :twisted: , no i rock, gdy mam ochote cos wysadzic, lub poczuc czyjas ciepla krew pod paznokciami x )
Zainteresowania: siatkowka

Chodze do LO, profil bio-chem ( 'musk' mi juz peka od nadmiaru wiedzy). Bede ginekologiem xP
Typowy strzelec, cenie sobie wolnosc, latwo zawieram znajomosci,jestem spontaniczna i uczuciowa. Lubie ryzyko i poczuc jak skacze mi adrenalina.
Gram w siatke od 7 lat i z kazdym dniem kocham to coraz bardziej. Krzycze do TV w czasie meczy :oops:
Inteligentna, wygadana, odpowiedzialna, czesto mam przerost ambicji a pozniej ch. mnie strzela jak nie osiegne celu :<
Bezpruderyjna, otwarta, lecz z zasadami.
Przygoda z Trance zaczela sie od DMC :oops: a pozniej moim dziewiczym umyslem zawladnal ten stary zboczuch Seen, pozniej mlodszy Klonik i to oni uksztaltowali moje obecne muzyczne ja :)

Zdjecia raczej nie chcecie, jak podejrzewam x)

No i zycze nam udanej wspolpracy i zywie nadzieje, ze nie zostane uznana pierwszym spamerem forum :P

Post Napisane: 2008-01-04, 22:07 Upload: 0.00 MB

Czesc balbalbal przeczytaj forum... tfu.. regulamin itd :)
Milo ze jestes kolejna osoba, ktora trafila tu przez DMC :D jest nas coraz weicej 8)

Nadi napisał(a):
Zdjecia raczej nie chcecie, jak podejrzewam x)

Daj zdjecia od razu, bo zara wpisze sie tutaj [mod]ten pierdolony pedofil[/mod]k14 i bedzie prosil... pozniej napisze Ci PW (wtedy daj znac to go wreszcie zbanuje za molestowanie kobiet na tym forum) 8)

Nadi napisał(a):
No i zycze nam udanej wspolpracy i zywie nadzieje, ze nie zostane uznana pierwszym spamerem forum :P